20160801

Plan with me


En fri vecka att planera upp! Tänkte dela med mig lite av hur uppbyggnaden av mina veckokalender ser ut och vilka till be hör jag har, samt vart jag hittar allt. Just denna kalender är en Filofax Domino A5, köpte min hos kalenderkungen. Jag valde en svart för att jag tycker det är en klassik färg, men just nu letar jag även efter någon mer färgglatt. Här kan ni se min lilla jobb/studie/pyssel hörna.

 
Mina kalenderblad eller insert som det kallas för i planner världen har jag hittat hos Eliza Ellias via Pinterest. Där det var gratis att skriva ut dem för privat bruk. Gillar att man där kan välja färg, jag valde det ljus rosa för att jag vilde ha en diskret mild färg, men även att de inte har några datum.


Efter att ha klistrat dit de små datumen från Linnzi Planner så börjar jag fylla i vad som ska hända under veckan, just denna vecka är lite tom just nu och saker kommer att fyllas i vart efter.  Efter som jag denna vecka har tänkt att på riktigt satsa på min viktnedgång och min hälsa har jag den lilla vågen på måndagen. Vill ni kan jag även visa er hur mina insert för just planeringen av kost och träning ser ut.

Jag köper mina hos olika Etsy försäljare som finns i Sverige kommer att ge er en lista på dem så slipper min leta runt själva.
 
 
Lista på Etsy försäljare med planner stickers
LinnizPlanner
Bianca’sStudio
Tuuli Plans
Novations

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar