20160816

Nya planner saker

Panduro har fått in en jätte fin planner serie från Craft Smith i sitt sortiment. Efter som jag var osäker på om de skulle finnas i Norrköping så beställde jag hem fyra av de nya blocken de har. De jag valde var Fitness, Journal, Inspiration och To do. Perfekt för mina behov.
Fitness, för att ha koll på min träning och min kost. Samt för att sätta upp mål med min träning så det inte känns som att jag utvecklas i det.

Journal som är vita tomma blad hade jag tänkt att ha som dagbok/anteckningar. Jag vill gärna ha anteckningar från möten i samband med min kalender så jag kan synka datum och planera upp saker.
 
Inspiration, låter cheesy men jag vill utveckla mig själv och bli mer medveten i mitt tänkande. Tror att skruva ner saker kommer få mitt huvud att jobba mer, men även bli här och nu.
 
To do, bara helt enkelt för att jag gillar listor.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar