20160811

En ny planner

Vissa blir lyckliga när de hittar fina märkes kläder på rea, mitt hjärta slog nog dubbla slag när jag hittade en ny planner på Panduros rea. Gjorde inte allt för ont i plånboken då jag fick betala ca 85 kr för den. Fyndet jag gjorde är en underbar lila och vit randig personal size planner från Webester´s pages Color Crush kollektion. Är garanterat en från de äldre kollektionerna men det struntar jag i då lila är min favorit färg och dessutom för det priset. Vet, det är mina småländska gener som slår till.

 
Mina kalender insert är från Filofax men jag letar efter något lite snyggare och i vita papper för 2017, men de jag har duger och fyller sin funktion. Dividers och dashbord är från Panduro, dock har jag valt att laminera dem för att öka hållbarheten. Resten av bilderna har jag hittat på Pinterst, troligen min absoluta favorit soda när det kommer till planner saker, där har jag hittat mycket fina saker som har varit gratis. Där emot är jag mycket nyfiken på Panduros nya kollektion, kommer nog köpa hem några av blocket för att testa dem.   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar