20160720

Hej!


Vem är jag? Det jag vet om mig själv är att jag heter Ingrid, att jag börjar närmar mig 30 år, arbetar som förskollärare, läser det jag kommer över, lever genom min kalender och älskar att studera. Min kära sambo brukar säga att jag är galen men att han älskar mig i alla fall.
I den här bloggen kommer ni möta Mitt vardags liv, men lite extra fokus på planners, litteratur och hur vår (min, sambon och katten Lotus) lägenhet sakta men säker ändrar inredning.
Kanske ska förklara detta med planners lite extra. Det är så att ett av mina stora intressen är att planera och det gör jag i två olika Filofaxer. En i storleken A5 som stannar hemma och en Compact som följer med mig i väskan. Än är det väl inte så stort i Sverige men i detta ingår det att köpa klister märken, skriva fint och dekorera. Funktionellt pyssel skulle jag beskriva det som. Men det lär du upptäcka.
 
 
 
välkomna och fridens liljor till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar